Jaarverslag 2022

SSRP Jaarverslag 2022

De corona maatregelen waren bij de jaarwisseling naar 2022 nog van toepassing. Ook de SSRP verkeerde in onzekerheid. Wel of geen Voorjaarsbijeenkomst en de herhaaldelijk uitgestelde Jubileumreünie in Langweer? Wat een zekerheid is, is de 84-ste verjaardag van onze Beschermvrouwe H.K.H. Prinses Beatrix. Tijdens een zware storm is het verjaardagsboeket weer persoonlijk afgegeven aan de Koninklijke Marechaussee bij het hek van kasteel Drakensteyn. In februari wordt het besluit genomen om in juli 2022 voor de derde keer de reünie te houden. Inmiddels vieren we dan het 67-jarig bestaan van de SSRP.
Alle adverteerders en hoofdsponsoren zijn ons in 2022 trouw gebleven. Bij de overgang van 2022-2023 is na een jarenlange samenwerking met en sponsoring door Eerdmans Jachtverzekeringen door de directie in Lemmer afscheid van de SSRP genomen. De traditionele voorjaarsbijeenkomst met de presentatie van het Jaarverslag 2021 en de uitreiking van de wisselprijzen heeft onder grote belangstelling plaatsgevonden in het Peperhuis te Enkhuizen. Veel bestuursleden van de toenmalige VSRP hadden van de uitnodiging gebruikgemaakt. Een memorabel moment om de samenwerking tussen de SSRP en de VSRP publiekelijk kenbaar te maken. De onderlinge verwijdering is na hard werken en veel overleg weggenomen.

(Op de omslag: Het Statenjacht 'Friso', plaquette 2)

pdf SSRP Jaarverslag 2022 (27MB)